tirsdag 20. november 2012

Selbuvotter (dame str)



Nok en UFO er ferdigstilt ;)

Jeg kjøpte meg ny dunjakke for to sesonger siden, og bestemte meg
for å strikke selbuvotter i matchende farger.
Selve vottene ble strikka ferdig, men tomlene forble ustrikka.
Årsaken til det er at de ble for store for mine slanke, korte labber.
(Ja tenke seg til, det er faktisk et tynt parti på kroppen MIN også!)
Ha, ha, ha

Og det kjedeligste jeg vet når det gjelder strikking er:
 tommeltotter....
Men jeg "manna meg opp" og vips så var de ferdige.
Og vottene er jo fine de, og det kan jo tenkes at noen med en
anelse lengre framlabber kunne tenkt seg et par selbuvotter.


Bilde gjengir ikke fargen korrekt :/
de er ikke så blå, mere blålilla.

Vottene er stikket i "Falk" fra Dale.
"Bladet" er 21 cm og de er 10,5 cm bred.


Ha en fortsatt flott dag!


Klem fra Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne