tirsdag 4. desember 2012

Maskemarkører

Maskemarkører bruker jeg mange ganger når jeg strikker,
sånne trådløkker du vet ? 

 Men nå er det slutt på det!

Heretter blir det en litt mer eksklusiv variant av stener og krystaller,
og en liten stump fiskesnøre ;)



Noen får slike under juletreet, monn tro om de vet hva de får?
Meningen var at jeg skulle sette på lapper på posene som beskrev innholdet,
men det glemte jeg i farten...

De ser tilsynelatende ut til å være en snargjort kreasjon,
men for "tilårskomne damer med noe svekket syn og kalde fingre"
er det litt plunder. Men bare man tar tiden til hjelp så går det meste!
Så blir de jo flotte til slutt! ;)



Ha en flott dag!

Klem fra Anne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne