fredag 8. mars 2013

Tova votter med litt ekstra kjærlighet ♥



Jeg er stadig på jakt etter den perfekte tova votten,
men har ikke funnet den helt enda.
Derfor er oppskriften min under stadig endring...

 Dette paret ble strikket med litt ekstra kjærlighet.
For det er jo kjærlighet i hver eneste maske jeg strikker...
Men når dattera vår er på den andre siden av jordkloden
farer det mange tanker gjennom hodet til tider...

Så derfor ville jeg ha med et symbol på denne ekstra kjærligheten,
det er forresten ofte jeg legger inn symboler på ting jeg lager.
Men litt enklere er det når man lager kort eller lappeteknikk.
Og så har jeg en "svakhet" for hjerter generelt ;)


Når hun ser på hjertene vet hun at jeg er her og tenker på henne.
Det vet hun jo forhåpentligvis ellers også,
men så var det dette med symbolikken min da....






Garn: Tove, sort 1099 (strikket med dobbel tråd) og rødt til hjertene.
Forbruk: I underkant av 100 gr.
Pinner: 5,5
Mønster: mitt eget som stadig er under endring


Jeg hekla hjerter som jeg monterte på etter tovinga.
(Hjertene er også tova...)




Ønsker alle ei knakende flott helg
fylt med kjærlighet!

Klem fra Anne







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du legger igjen en kommentar blir jeg kjempeglad =)

If you leave me a comment - you'll make my day =)

Anne